XX Wild Mexx - EDT

Woda toaletowa 

XX Wild Mexx




DANE OGÓLNE:

  1. Kategoria: Damska, kwiatowo-owocowa
  2. Marka: Mexx
  3. Pojemność: 60 ml
  4. Cena: 85,00zł na perfumesco.pl, 
  5. Rodzaj: woda toaletowa
  6. Nuty zapachowe: malina, bergamotka, kwiat pomarańczy, kwiat malwy, płatki róż, plumeria, wanilia, ambra, heliotrop
  7. Rekomendacja: wieczorowa, codzienna







Dziś zaprezentuję Wam wodę toaletową od Mexx - XX Wild. Zakupu dokonałam pod wpływem impulsu na stronie prefumesco.pl. Dlaczego zdecydowałam się na jej zakup? Jak już wiecie z wcześniejszych recenzji bardzo lubię dość mocne, słodkie perfumy. Miał być to świetny zapach na wakacje. Jak możemy się dowiedzieć z opisów prezentowanej wody na różnych stronach internetowych, wspomniany zapach ma być idealny dla osób młodych, uosabiający drugie oblicze - żywiołowe, śmiałe, inspirujące otoczenie. Zapach miał być radosny. Tylko na jakiej podstawie to określono?? Tak samo ciężko to stwierdzić jak "ciężki " jest ten zapach. Faktem jest, że jest żywiołowy i śmiały, jednak co do inspiracji innych mam wielkie opory... Jest to zapach specyficzny. Nie zdażyło mi się usłyszeć opinii, że świetnie pachnę i masy pytań "co to jest???". Tylko: "ej...trochę ten zapach za mocny..". A ja lubię go i nie lubię. Są dni, kiedy jestem nim "otulona" czuję się wyjątkowo, inaczej niż inni, a są i takie, że po 15min. od psiknięcia nimi zaczyna boleć mnie głowa. 







Jest to zapach z grupy kwiatowo - owocowej, bardzo ciężki, czasami mdły. O ile lubię zapachy ciężkie słodkie, to ten potrafi przyprawić mnie o ból głowy. Ciężko mi powiedzieć, która nuta w składzie to sprawia. Z reguły uwielbiam zapachy waniliowe, ale ten potrafi mnie rozdrażnić. W gorące dni staje się on mdły i nie nadaje się zupełnie do użytku. Jednak żeby nie było, że ciągle krytykuję jest też coś co w tej wodzie toaletowej lubię. Trwałość!! Byłam bardzo zdziwiona, że woda toaletowa może być tak mocną i trwałą wonią. To zdecydowanie wielka zaleta. Zapach mimo swej mdłości waniliowej w składzie sprawdził mi się w chłodniejsze dni tego lata. Tak więc myślę, że zużyję go jesienią bądź zimą. Co zasługuje jeszcze na uwagę, to bardzo ładny, zgrabny, wygodny w użytku flakon. 





Ps. Zdjęcia przedstawiają produkt, który używam już od jakiegoś czasu, dlatego też widoczne są ślady użytkowania na opakowaniu.

PODSUMOWANIE
:


a) CENA: Podstawowa cena dość wysoka jak za wodę toaletową (60ml), chociaż w internecie bardzo często można spotkać ją w promocji. Ja mój flakon kupiłam za ok. 65,00zł w promocji na stronie e-glamour.pl
b) OPAKOWANIE: Bardzo ładny, stylowy flakon, wygodny w użyciu.
c) WYDAJNOŚĆ: Ze względu na trwałość i intensywność woda XX Wild - Mexx jest bardzo wydajna.
d) DOSTĘPNOŚĆ: Perfumerie stacjonarne,sklepy internetowe.





Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 2,5.
Lubię tę wodę i nie lubię. Dlatego też wypośrodkowałam ocenę. Zapach jest mocny, słodki, można by powiedzieć zauważalny, ale nie nadaje się na lato. Jest wtedy zbyt mdły, drażniący. Sprawdzi się idealnie w chłodniejszych miesiącach. Polecam miłośniczkom słodkich nut zapachowych.

Komentarze