Puder transparentny EVELINE?!

Eveline, All Day Ideal Stay, white 60 (transparentny) - matująco-utrwalający puder do twarzy





DANE OGÓLNE:
  1. Kategoria: puder matująco-utrwalający
  2. Marka: Eveline
  3. Pojemność: 12g
  4. Cena: ok 20zł (ja kupiłam na promocji w Rossmannie za ok 12zł)
  5. Rodzaj: puder prasowany
  6. Odcień: WHITE 60 (odcień transparentny)







    Puder All Day Ideal Stay zakupiłam jakiś czas temu w ciemno, skuszona ceną, gdyż był on na wyprzedaży -49% w drogerii Rossmann. Jeśli chodzi o cenę to jest przystępna - w granicach 20 zł, ale często można dorwać taniej na promocjach. Odcień pudru który przetestowałam to white 60, czyli jest to puder transparentny charakteryzujący się tym, że dopasowuje się do każdego odcienia skóry. Dlatego też moim zdaniem bezpieczniej jest wziąć ten, niż w ciemno kolor, który może nie podpasować. Na opakowaniu jest podana informacja, że jest to puder matująco-utrwalający. Co do matowienia skóry się zgodzę, jednak niestety ten produkt zbyt długo nie utrzymuje się na twarzy. Dodatkowo mam wrażenie, że lekko przesusza skórę. Mimo, że faktycznie jest zauważalny mat, delikatnie też roświetla twarz i ładnie wygląda w okolicach oczu. Nie jest to puder z jakiejś droższej półki, dlatego też generalnie puder sprawdza się w swojej roli. Gdyby trzymał się na buzi ciut dłużej byłabym naprawdę zadowolona. Jednak każda cera jest inna, więc polecam przetestować każdemu indywidualnie. Ja mam cerę lekko przesuszoną, więc może idealnie się sprawdzi dla osób o cerze mieszanej :).





    PODSUMOWANIE:


    a) CENA: Podstawowa cena już sama w sobie nie jest wysoka, ale bardzo często (tak jak w moim przypadku) można dostać puder w promocji.
    b) OPAKOWANIE: Opakowanie jest minimalistyczne, przejrzyste. Otwiera się bardzo łatwo jednak jest to zarówno zaleta jak i wada produktu, gdyż bardzo łatwo można je uszkodzić.
    c) WYDAJNOŚĆ: Pojemność pudru wynosi 12g. Produkt zużyłam w niecałe 2 miesiące, więc nie jest on jakoś bardzo wydajny, ale i tak w sumie nie jest źle jak za taką cenę :).
    d) DOSTĘPNOŚĆ: Puder jest dostępny w drogerii Rossmann oraz w sklepach internetowych.



    Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 3,5.

    Gdyby produkt był odrobinę trwalszy, a wieczko "automatycznie" się nie otwierało - raczej nie miałabym zastrzeżeń co do tego pudru. Naprawdę fajnie sprawdził się w okolicach oczu ponieważ miałam wrażenie że rozświetla mi delikatnie skórę.

    Komentarze