Rytuał pielęgnacji twarzy cz.I - Wypielęgnowana twarz - to piękna twarz!!!

UNDER TWENTY, Anti Acne - matujący krem normalizujący

&
BIELENDA, Neuro Glicol+Vit.C
&
BARWA, Krem siarkowy, matujący







Witam. Dzisiaj podzielę się z Wami recenzją aż trzech kosmetyków. Nie będą to jednak kosmetyki do makijażu, a do pielęgnacji twarzy. W dzisiejszych czasach jesteśmy stale narażeni na szkodliwe czynniki środowiska. Dlatego też uważam, że pielęgnacji twarzy - naszej wizytówki przestrzegać należy codziennie. Aby jak najdłużej cieszyć się piękną, młodzieńczą cerą postanowiłam zafundować jej kilka specyfików. W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać jakich kremów używam na co dzień i na noc. Zapraszam do czytania :)




UNDER TWENTY, Anti Acne - matujący krem normalizujący o działaniu antybakteryjnym





DANE OGÓLNE:
  1. Kategoria: krem do twarzy
  2. Marka: UNDER TWENTY
  3. Pojemność: 50 ml
  4. Cena: 14,99 zł w sklepie firmowym UNDER TWENTY (https://sklep.undertwenty.pl/) aktualnie krem jest w promocji i kosztuje 11,99zł.
  5. Rodzaj: matujący krem normalizujący o działaniu antybakteryjnym




Powyższy krem kupiłam z uwagi na sympatię do firmy UNDER TWENTY. Miałam okazję używać kilku kosmetyków tej firmy i chyba jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Są to kosmetyki skierowane do młodych osób, którym zależy na ładnym wyglądzie, a zarazem na pielęgnacji skóry. Krem o którym mowa w dzisiejszym poście jak wszystkie inne kosmetyki tej firmy także mnie nie zawiódł.  Charakteryzuje się on działaniem matującym, nawilżającym, łagodzącym podrażnienia i zmiany potrądzikowe, wygładzającym skórę oraz nawilżającym. Z uwagi na stan mojej skóry na twarzy, lekko przesuszonej, najbardziej zależało mi na działaniu nawilżającym kremu. I z czystym sumieniem muszę przyznać, że wspomniany krem naprawdę nawilża. Ponadto na plus jest to, że dodatkowo matuje skórę, co ważne dla mnie jest szczególnie latem. Mimo suchej skóry czasem zdarza mi się niezbyt ładnie świecić na nosie i czole. Wśród zalet kremu należy także podać, że zawiera on 2% kwas migdałowy, który ma za zadanie redukcję produkcji sebum. Ponadto ma on działanie złuszczające martwego naskórka i jego regenerację. Witamina PP dodatkowo zapobiega szkodliwemu działaniu UV oraz przebarwieniom potrądzikowym. Kremy firmy UNDER TWENTY zostały przebadane dermatologicznie.








PODSUMOWANIE:



a) CENA: Wg mnie cena jest niska w stosunku do jakości kremu. Dodatkowo często można nabyć go w promocji.
b) OPAKOWANIE: Wygodne opakowanie to połowa sukcesu. Krem zamknięty jest w standardowej tubie o pojemności 50ml. Opakowanie jest bardzo poręczne i higieniczne.
c) WYDAJNOŚĆ: Z uwagi na to, że na moją często przesuszającą się skórę nakładam dość grubą warstwę kremu jest on dość wydajny. Pierwsze opakowanie kremu kupiłam w połowie maja, a do zużycia pozostało mi jeszcze ok 1/3 jego pojemności. 
d) DOSTĘPNOŚĆ: Sklep firmowy https://sklep.undertwenty.pl/, drogerie takie jak Rossmann czy Natura, sklepy internetowe.




Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 5.
Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Krem spełnia moje oczekiwania, a dodatkowo jest bardzo wydajny i w przystępnej cenie. Jeśli miałabym go opisać jednym zdaniem, to brzmiało by on tak: Świetny krem, w świetnej cenie :).





BIELENDA, Neuro Glicol+Vit.C









DANE OGÓLNE:
  1. Kategoria: krem na noc
  2. Marka: Bielenda
  3. Pojemność: 50 ml
  4. Cena: 21,49 zł Rossmann, 19,90 zł Cocolita.pl
  5. Rodzaj: krem eksfoliujący na noc




DANE OGÓLNE:


  1. Kategoria: serum
  2. Marka: Bielenda
  3. Pojemność: 30ml
  4. Cena: 27,99 zł Rossmann, 29,30 zł iperfumy.pl
  5. Rodzaj: eksfoliujące neuromimetyczne serum odmładzające na noc








Kolejnym kosmetykiem, a w zasadzie kosmetykami godnymi polecenia są krem i serum firmy Bielenda z serii Neuro Glicol+Vit.C. Pewnie część z Was się teraz zastanawia, a może i nawet puka w głowę po co w moim wieku stosuję takie specyfiki? A więc już spieszę z wyjaśnieniem. Nic tak nie regeneruje skóry jak kosmetyki przeznaczone do stosowania na noc. Z uwagi na to, że skórę mam skłonną do przesuszania, czasem wyskoczą mi jakieś niespodzianki, a po nich nieestetyczne ślady, zdecydowałam się wypróbować wspomnianą serię i powiem szczerze, że efekt przerósł moje oczekiwania. Jest to moje pierwsze tego typu serum i krem. Buzia po dłuższym stosowaniu wspomnianego kompletu kosmetyków nabrała jednolitego koloru, wygląda na wypoczętą, zniknęła z niej szarość. Przebarwienia zostały rozjaśnione głównie dzięki zawartej w produktach witaminie C. Prezentowany przeze mnie duet charakteryzuje się dość specyficznym, lekko cytrynowym, a zarazem dziwnym zapachem glikolu. Jednak zapach dość szybko się ulatnia i nie jest on wyczuwalny podczas snu. W opisie zarówno kremu jak i serum znaleźć można informację odnośnie przeciwzmarszczkowego i przeciwstarzeniowego działania. Nie wiem jak wspomniane kosmetyki miałyby się u osób znacznie starszych ode mnie. Ja odczuwam po ich zastosowaniu lekkie napięcie skóry, co absolutnie nie jest w żaden sposób krępujące. 










PODSUMOWANIE:


a) CENA: Łączna cena zestawu to ok. 50zł. Jednak myślę, ze warto nabyć produkty od razu w duecie.
b) OPAKOWANIE: Opakowanie kremu standardowe - słoiczek. Mało higieniczne, dość poręczne. Serum to szklana buteleczka z dozownikiem, wygodna w użyciu, higieniczna.
c) WYDAJNOŚĆ: Są to jedne z najbardziej wydajnych produktów jakie stosowałam. Mimo,iż kupiłam je pod koniec kwietnia, na dzień dzisiejszy kremu zużyłam nie całą połowę, serum w połowie.
d) DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie: Rossmann, Natura, sklepy internetowe.

Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 4.
Mimo, iż uważam, że są to bardzo dobre produkty odejmę im jeden punkt za cenę i dość specyficzny zapach. Nie wiem jak określić działanie odmładzające i przeciwzmarszczkowe ze względu na wiek, dlatego też nie mogę dać mu maksimum punktów. Jednak uważam, że dla efektu rozpromienionej buzi zaraz po przebudzeniu warto nabyć wspomniane kosmetyki.





BARWA, krem siarkowy, matujący






DANE OGÓLNE:
  1. Rodzaj: Krem siarkowy matujący
  2. Kategoria: krem na dzień
  3. Marka: BARWA
  4. Pojemność: 50 ml
  5. Cena: 17,99 zł Rossmann








Jako ostatni prezentuję krem siarkowy firmy BARWA. Akurat z tego kremu jestem najmniej zadowolona. Ale żeby nie było nie będzie to negatywna recenzja kosmetyku, który jest kiepskiej jakości, a po prostu stwierdzenie, że nie jest to krem dla mnie. MA on zdecydowanie działanie matujące.Nie zauważyłam w nim działania nawilżającego, co przy mojej skórze z tendencją do przesuszania dyskredytuje ten kosmetyk do dalszego stosowania. Co mnie skłoniło do jego zakupu? Opinia koleżanki, która była nim zachwycona. Krem na jej twarzy tworzył pudrowy, matujący filtr co samo w sobie dawało świetny efekt i niekiedy nie potrzebowała dodatkowo stosować kosmetyków typu podkład czy puder. Jednak u mnie ten krem się zupełnie nie sprawdził. Moją i tak już suchą skórę przesuszył do tego stopnia, że schodziła mi ona płatami z twarzy. Niestety nie mogę powiedzieć czy ma on jakieś działanie przeciwtrądzikowe czy wyrównujące koloryt jak pisze producent, gdyż za krótko go stosowałam. Myślę, że jest to produkt godny polecenia dla osób z cerą tłustą bądź mieszaną. Więc jeśli jesteś posiadaczkę cery suchej tak jak ja to omijaj ten produkt szeroki łukiem. Krem charakteryzuje się dość specyficznym, chemicznym zapachem.








PODSUMOWANIE:

a) CENA: Myślę, że nie jest wygórowana jak za krem do codziennej pielęgnacji.
b) OPAKOWANIE: Opakowanie kremu standardowe - słoiczek plastikowy. Mało higieniczne, dość poręczne. 
c) WYDAJNOŚĆ: Z uwagi, że nie jestem w stanie używać tego kremu, nie mogę wypowiedzieć się także na temat jego wydajności. Myślę, że jak każdy inny krem powinien on wystarczyć na jakieś 3-4 miesiące codziennego stosowania.
d) DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie: Rossmann, Natura, sklepy internetowe.

Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 2,5.
Ocena jak już wspomniałam powyżej nie jest podyktowana jakością produktu, a moją subiektywną opinią. Nie jest to krem zdecydowanie dla mojej skóry. Jeśli  jesteś posiadaczką cery tłustej bądź mieszanej możesz go wypróbować, gdyż opinię wśród osób z takim typem cery ma bardzo dobrą, na plus zasługuje także cena tego kremu.

Komentarze

  1. Under twenty potwierdzam świetny krem. Musze spróbować ten z Bielendy z glikolem. Może i mi popasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że u Ciebie również się sprawdzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często do codziennej pielęgnacji stosuję własnoręcznie robione maseczki ;) Uwielbiam maseczkę z bananem i cytyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie najlepszymi kosmetykami do twarzy są te przygotowane własnoręcznie. Moją ulubioną jest maseczka z miodem, mlekiem i wodą. Świetnie sprawdza się na mojej cerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pielęgnacja twarz jest ważna, ale osobiście preferuję domowe maseczki na twarz. Przetestowałam naprawdę wiele maseczek, kosmetyków na twarz i zdecydowanie mogę powiedzieć, ze te domowe, własnoręcznie robione są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie nie ma nic lepszego od domowych maseczek na twarz. Przetestowałam już wiele maseczek i stwierdzam, że te robione własnoręcznie są najlepsze. Polecam maseczkę z startym jabłkiem z dodatkiem miodu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dbanie o skórę twarzy to podstawa! Dlatego też tak bardzo ważne jest codzienne oczyszczanie twarzy od zanieczyszczeń krążących w powietrzu ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz