Konturowanie twarzy z Catrice


CATRICE 


PRIME AND FINE 

PROFESSIONAL CONTOURING PALETTE




DANE OGÓLNE:

  1. Kategoria: konturowanie twarzy
  2. Marka: Catrice
  3. Pojemność: 10 g
  4. Cena: 19,90 zł na stronie cocolita.pl, ok.17 zł na stronie ezebra.pl ok.18,00 zł drogeria Hebe
  5. Rodzaj: pudrowa paleta do konturowania twarzy








Z wielką przyjemnością zaprezentuję Wam paletkę do konturowania twarzy od Catrice. Moja paletka Prime and Fine jest w kolorze: 020 Warm Harmony. Przyznam szczerze, że kolor wybrałam w ciemno. Dostępne były jeszcze dwa inne: 010 Ashy Radiance, oraz 030 Sunny Sympathy. Kupiłam ją w promocji na stronie ezebra.pl za ok. 13zł w kwietniu. Paletka posiada dwa pudry. Kolor ciemny przeznaczony jest do konturowania, kolor jasny do rozświetlania twarzy. Początkowo żałowałam, ze wybrałam odcień 020, gdyż moja buzia na wiosnę nie była jeszcze muśnięta słońcem, a kolor brązowy z palety wydawał się zbyt ciemny. Dlatego też odczekałam z nią do lata i okazała się strzałem w dziesiątkę :) . Uważam, że ciemny kolor - bronzer jest dobrze napigmentowany, wystarczy naprawdę mała ilość produktu żeby ładnie zarysować kontur twarzy. Trzeba jednak uważać żeby nie nabrać produktu zbyt dużo na pędzel, gdyż można łatwo przesadzić. W mojej paletce odcień bronzera jest bardzo ładny. Jest to stonowany, niezbyt ciemny (o ile żywamy go z umiarem), chłodny brąz. Nie wpada on w odcień pomarańczy, na czym mi bardzo zależało. Paletka jasna to typowy rozświetlacz. Jednak co ważne nie zawiera drobinek tandetnie wyglądającego brokatu. Wg mnie mógłby być lepiej napigmentowany. Daje bardzo delikatny efekt, który czasem jest dla mnie niewystarczający. Dlatego też bronzer z paletki często łączę z innym rozświetlaczem. Makijaż wykonany tą paletką wygląda bardzo naturalnie. Ładnie utrzymuje się ok. 10 godzin bez konieczności poprawiania. Nie ściera się i nie oksyduje na twarzy. Ładnie łączy się z podkładem oraz z pudrem (głównie używam podkładu Revlon COLORSTAY oraz pudru Rimmel STAY MATTE). Dużym plusem paletki jest to, że jest to bardzo wydajny produkt. Od połowy czerwca używam go codziennie (głównie bronzera) i mam wrażenie jakby go wcale nie ubywało. O ile moja buzia szybko nie straci opalenizny myślę, że wystarczy mi on na cały okres przydatności do użytku (jak w większości kosmetyków jest to 12 miesięcy od otwarcia). 





Z uwagi na świetną korelację ceny w stosunku do jakości oraz dostępności, uważam, że jest to świetny produkt głównie dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z konturowaniem twarzy, krzywdy raczej nikt sobie nim nie zrobi :) .  Polecam go również osobom, które lubią lekki, subtelny makijaż bez przesadnego efektu "obrazu olejnego na twarzy".



Ps. zdjęcia produktu zamieszczone na blogu zostały zrobione po ok. 2 miesiącach użytkowania produktu, widoczne są ubytki w obu paletkach i lekkie zarysowania na opakowaniu. Zdjęcia zrobione zostały z lampą błyskową dla podkreślenia efektu kolorystycznego produktu.








PODSUMOWANIE
:


a) CENA: Wg mnie cena jest bardzo przystępna. Często można spotkać promocję na tę paletę w drogeriach Hebe i Natura.
b) OPAKOWANIE: Nieduże, poręczne. Wygodne w użyciu.
c) WYDAJNOŚĆ: Ogromna!
d) DOSTĘPNOŚĆ: Paleta jest łatwo dostępna w drogeriach stacjonarnych: Hebe i Natura, oraz w drogeriach internetowych m.in.: cocolita.pl, ezebra.pl







Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 4.
Dlaczego nie dałam maksymalnej liczby punktów, mimo iż jestem zadowolona z zakupy=u tej palety? Tak jak wspomniałam w poście powyżej bronzer z palety jest świetny, ale niestety rozświetlacz nie do końca mnie zadowala. Jednak w tej cenie nie mam dużo zastrzeżeń i serdecznie polecam przetestowanie Prime and Fine Professional Contouring Palette od Catrice :)

Komentarze

Prześlij komentarz