Woda perfumowana Christian Lacroix Bijou dla Niej


Woda perfumowana Christian Lacroix Bijou dla Niej



DANE OGÓLNE:

  1. Kategoria: Damska, orientalno - gourmand
  2. Marka: Christian Lacroix
  3. Pojemność: 50 ml
  4. Cena: 149zł
  5. Rodzaj: woda perfumowana
  6. Nuty zapachowe: włoska mandarynka, orchidea waniliowa, anyż, piżmo
  7. Rekomendacja: codzienna/wieczorowa




Jest to zapach bardzo intensywny i zdecydowanie słodki. Wydaje mi się, że dominuje w nim nuta piżma i orchideii, jednak ciężko mi jednoznacznie stwierdzić czym pachną te perfumy. Mimo, iż w składzie podano, że występuje włoska mandarynka, ja jej nie wyczuwam w ogóle. A może po prostu nie wiem jak powinna pachnieć włoska mandarynka? :) Piżmo, które jest w składzie nut zapachowych perfum, nadaje im intensywności i trwałości. Z uwagi, iż jest to zapach z grupy słodkich, na pewno nie będzie pasował każdemu. Uważam, że są to perfumy na co dzień, pod warunkiem, że ktoś lubi wyróżniać się z tłumu. Zdecydowanie nie jest to zapach banalny, cukierkowy czy bazarowy, ale bardzo specyficzny, taki jakby...pudrowy. Nie potrafię porównać ich z żadnymi innymi perfumami które testowałam. Jedyne z którymi mi się kojarzą, to zapach od Britney Spears Fantasy, w którym głównymi nutami zapachowymi są także orchidea i piżmo. Ale to tylko moje odczucie i nie należy się nim kierować. Każda z Was na pewno inaczej odczuwa poszczególne zapachy.



Ja używam ich na specjalne okazje i raczej w miesiącach chłodniejszych, gdyż mimo, iż lubię zapachy mocne i słodkie, to jednak w upalny dzień potrafiły przyprawić mnie o ból głowy. Co do trwałości opisywanego produktu, to muszę przyznać mu wielkiego plusa. Perfumy utrzymują się na mojej skórze ok. 8 godzin. Zdecydowanie dłużej wyczuwalne są na włosach i ubraniach, szaliku czy apaszce. 


PODSUMOWANIE:

a) CENA: Wg mnie adekwatna do jakości produktu, jednak uważam, że warto kupić je w promocji.
b) OPAKOWANIE: Poręczne, "luksusowe", po prostu bardzo ładne.
c) WYDAJNOŚĆ: Ogromny plus za wydajność tych perfum. Ja mam je już od kilku miesięcy. Co prawa nie używam ich codziennie i w miesiącach letnich, z uwagi na ogromną intensywność zapachu.

d) DOSTĘPNOŚĆ: Katalog Avon, stoiska sygnowane przez Avon, sklepy internetowe.


Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 4.
Bardzo mocno wyczuwalna pudrowa woń perfum nie nada się dla każdego. Nawet ja mimo, iż lubię zapachy ciężkie i słodkie czasami mam ich dosyć, głównie w gorące dni. Niemniej jednak uważam, że są godne polecenia. 

Komentarze