USTA JAK KYLIE JENNER?!


Zestawy matowych szminek i konturówek

LOVELY K-LIPS



Witam. Dzisiaj przychodzę z recenzją duetu kosmetycznego marki Lovely - matowej szminki i konturówki K-LIPS. Dany produkt ostatnimi czasy narobił sporego zamieszania, gdyż jest "inspirowany" bardzo znanymi kosmetykami, które wylansowała Kylie Jenner. Z ciekawości postanowiłam zapoznać się bliżej z produktami firmy Lovely, jednak w recenzji nie będę porównywała ich z droższymi zamiennikami, gdyż takowych nie miałam okazji jeszcze testować. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do zapoznania się z artykułem. :)









         

LOVELY K-LIPS odcień NEUTRAL BEAUTY






DANE OGÓLNE:

  1. Kategoria: kosmetyk do ust
  2. Marka: Lovely
  3. Cena: 25,90zł (cena w sklepie cocolita.pl)
  4. Rodzaj: matowa pomadka & strugana konturówka
  5. Odcień: NEUTRAL BEAUTY






 Zestaw marki Lovely - K-lips NEUTRAL BEAUTY jak już wspomniałam jest "inspirowany" zestawem wykreowanym przez Kylie Jenner. Opakowanie zawiera matową pomadkę wpłynie oraz struganą konturówkę. Pomadka daje faktycznie matowe wykończenie, jednak niestety produkt długo nie utrzymuje się na ustach. Kolor jest ładny, pigmentacja jest okej. Opakowanie jest średnich rozmiarów, bardzo poręczne. Kosmetyk nie wysuszał mi ust i nie eksponował skórek. Dodatkowo opakowanie zawiera konturówkę w odcieniu płynnej pomadki, jednak wydaje mi się, że jest ona ciut ciemniejsza. Niestety nie jest ona automatyczna, co by ułatwiło z pewnością korzystanie z tego kosmetyku. Mogłaby być odrobinę cieńsza, ponieważ momentami ciężko było mi obrysować nią kontur ust. Odcień NEUTRAL BEAUTY to delikatny brąz z rodziny nude, pasujący moim zdaniem do jasnych i średnich karnacji. Jest to bardzo "bezpieczny" kolor, który nadaje makijażowi charakteru.







LOVELY K-LIPS odcień LOVELY LIPS






 DANE OGÓLNE:
  1. Kategoria: kosmetyk do ust
  2. Marka: Lovely
  3. Cena: 25,90zł (cena w sklepie cocolita.pl)
  4. Rodzaj: matowa pomadka & strugana konturówka
  5. Odcień: LOVELY LIPS






W przypadku odcienia LOVELY LIPS recenzja będzie brzmiała podobnie. Szminka poza swoją trwałością jest naprawdę w porządku, troszeczkę gorzej z konturówką, która mi jakoś nie popasowała. Odcień jest jednak już o wiele mocniejszy niż NEUTRAL BEAUTY, gdyż jest delikatnie bordowy, taka brudna czerwień połączona z brązem. Ta wersja moim zdaniem idealnie się sprawdzi przy ciemniejszej karnacji, chyba że osoby o jasnym odcieniu skóry lubią kontrastowe pomadki. Ta zdecydowanie nadaje mocniejszego charakteru, jednak pomimo ciemniejszego odcienia nie jest jakoś "chamsko" rzucająca się w oczy. Tak jak poprzedni kolor nie podkreśla suchej skóry ust - nawilża jednocześnie delikatnie matując. 






PODSUMOWANIE:

a) CENA: Jak dla mnie taka cena za zestaw dwóch produktów do ust jest naprawdę atrakcyjna. Dlatego myślę, że warto się z nimi zapoznać bliżej, testując je na swoich ustach. Dodatkowo dodam, że często w drogerii Rossmann i sklepach internetowych takich jak np. cocolita.pl można dorwać ten zestaw w promocji :).
b) OPAKOWANIE: Jeżeli chodzi o papierowe opakowanie zestawu to jakoś szczególnie mnie nie zaskoczyło, jednak za taką cenę cudów bym się nie spodziewała. To z zestawu NEUTRAL BEAUTY delikatnie zniszczyłam co można zauważyć na zdjęciach, za co mi wybaczcie :). W środku pomadka wraz z konturówką znajdują się w plastikowym, przezroczystym opakowaniu w którym są wyżłobione miejsca na kosmetyki. Oba produkty prezentują się naprawdę ładnie i klasycznie. Łatwo się je otwiera i zamyka. Szminka jest płynna,jak większość matowych pomadek jest w formie błyszczyku, pędzelek zakończony jest mięciutką gąbeczką. Konturówka jest niestety strugana.
c) WYDAJNOŚĆ: Aktualnie obu szminek jeszcze nie skończyłam, a zakupiłam je ok 2 miesięcy temu. Także mimo, iż trwałość jest średnia i trzeba w ciągu dnia kilka razy poprawiać makijaż, są to produkty naprawdę wydajne.
d) DOSTĘPNOŚĆ: Zestawy K-LIPS dostępne są w drogerii Rossmann oraz w sklepach internetowych takich jak: cocolita.pl, e-zebra.pl itp.



Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 3,5.

Generalnie cena produktów jest jak najbardziej na plus. Pomadka również mnie jakoś nie zawiodła, poza trwałością. Szczególnie odcień NEUTRAL BEAUTY zdobył moje serce :). Konturówka za to jest średniej jakości, więc tutaj troszeczkę się rozczarowałam, jednak z uwagi na cenę produktu, wielkich uwag nie zgłaszam :). Jeżeli nie miałyście okazji testować tych produktów, to nie odradzam, a wręcz zachęcam do wypróbowania. Ja porównywałam kolor na swoich i siostry ustach i lekko się różnił, ponieważ mamy inne odcienie skóry, dlatego nigdy nie sugerujcie się w 100% jakąkolwiek recenzją :). Miłego dnia!



Komentarze