JAK NAWILŻYĆ SKÓRĘ BIORĄC JEDYNIE PRYSZNIC?!

LIRENE - SILKY IN SHOWER - EGZOTYCZNA ORCHIDEA wygładzający balsam pod prysznic






DANE OGÓLNE:
  1. Kategoria: balsam pod prysznic
  2. Marka: LIRENE
  3. Pojemność: 200 ml
  4. Cena: ok 12 zł (aktualnie w sklepie makeup.pl jest dostępny w cenie 12,50zł)
  5. Rodzaj: wygładzający, regenerujący, intensywnie nawilżający
  6. Wersja: EGZOTYCZNA ORCHIDEA (dostępny jest również MORSKA ALGA)








Witam. Czy balsamy pod prysznic mają takie samo działanie jak te stosowane po kąpieli, na suchą skórę? Między innymi dlatego skusiłam się na zakup tego produktu, czyli w ramach przetestowania siły jego nawilżających właściwości. Opakowanie zawiera 200 ml balsamu pod prysznic i jest wygodne w aplikacji. Zapach jest kwiatowy, delikatny i przyjemny. Konsystencja kosmetyku jest gęsta, jednak łatwo rozprowadza się na skórze. Używanie tego produktu pod prysznicem to przyjemność. Cena też moim zdaniem jest jeszcze w porządku, warto poszukać na stronach internetowych w promocjach np. mi udało się znaleźć na stronie makeup.pl za 12,50 zł. Czy ten balsam ma same plusy? Fajnie by było :). I generalnie nie jest to zły produkt w moim odczuciu, jednak to, że trzymamy go na skórze dosłownie kilka sekund i od razu zmywamy nie da takich efektów jak balsam, który nałożymy na suchą skórę i pozwolimy mu całkowicie się wchłonąć. Nawilżenie jest chwilowo odczuwalne, dlatego też na opakowaniu jest zalecane stosować go 1-2 razy dziennie. Ja dodatkowo stosowałam "klasyczny" balsam, ponieważ moja skóra jest przesuszona i wymaga naprawdę intensywnego nawilżenia. Jak dla mnie produkt idealnie nadaje się pod prysznic, tylko jako gęstszy żel pod prysznic, niżeli jako balsam ;).








PODSUMOWANIE:


a) CENA: Nie jest to kosmetyk tani ani jakiś bardzo drogi. Warto poszukać go na stronach internetowych. Kiedyś widziałam ten balsam w drogerii Rossmann, aczkolwiek nie jestem pewna czy przypadkiem nie wycofali go ze sprzedaży.
b) OPAKOWANIE: Opakowanie jest naprawdę ładne, łatwe w użytkowaniu i bardzo poręczne.
c) WYDAJNOŚĆ: Pojemność balsamu pod prysznic wynosi 200 ml. Przy używaniu go raz dziennie wystarczył mi na ok 1,5 miesiąca. Służył mi bardziej jako żel pod prysznic, dlatego uważam, że jest naprawdę wydajny.
d) DOSTĘPNOŚĆ: Produkt dostępny jest na stronach internetowych.



Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 4.

Jest to naprawdę świetny kosmetyk do mycia ciała o ładnym zapachu :). Jednak balsamem jest średnim, stąd moja ocena. 

Komentarze

  1. Zaciekawił mnie ten balsam pod prysznic! Mam na całym ciele skórę suchą, a niestety nie przepadam za lepiącymi balsamami, bo nigdy nie mam czasu w spokoju poczekać, aż się wchłoną. Może zamiast wysuszać, jak wiekosć zwykłych żeli pod prysznic, ten choć trochę zadba o skórę? Chyba go w nieðługim czasie upoluję, może też na tej stronie makeup.pl, bo widze, że nadal jest dostępny. Widzę, że jest jeszcze algowy, może będzie taki bardziej orzeźwiający, morski?

    Niemniej bardzo dziękuję za ten wpis, sama bym nie wpadła na to, żeby szukać tego typu kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam żeby ten balsam do mycia w jakiś sposób wysuszał skórę jak niektóre żele pod przysznic. Generalnie polecam ten produkt do przetestowania na własnej skórze, nie jest najgorszy :) A jeżeli chodzi o wersję algową, to nie wypowiem się, ponieważ jeszcze jej nie używałam. Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz