Korektory z promocji za 5 zł?!

BELL, HYPOAllergenic 
&INGRID, Ideal Skin



Witam. Dzisiaj podzielę się z wami recenzją dwóch korektorów, które dorwałam w drogerii Hebe za... 5zł! Jeden z nich stosowałam już wcześniej, drugi - postanowiłam wziąć w ciemno i przetestować.






                             BELL, HYPOAllergenic Liquid Eye Concealer
hypoalergiczny korektor rozświetlający pod oczy





DANE OGÓLNE:
  1. Kategoria: korektor rozświetlający
  2. Marka: Bell
  3. Pojemność: 6,5 g
  4. Cena: 11,29zł (cena w drogerii Rossmann) - ja kupiłam w promocji za 5zł
  5. Rodzaj: korektor w płynie
  6. Odcień: 01 natural



Powyższy korektor miałam już okazję testować wcześniej, a więc nie jest to moje pierwsze opakowanie. Planowałam go zakupić ponownie, a kiedy zobaczyłam cenę w drogerii Hebe bez wahania chwyciłam dany kosmetyk w dwóch egzemplarzach na zapas :). Korektor dobrze rozświetla okolice oczu, całkiem nieźle zakrywa przebarwienia i małe wypryski. Na opakowaniu jest informacja oraz jak sama nazwa wskazuje, że kosmetyk jest przebadany przez lekarzy: dermatologa i okulistę. Moja skóra jest dosyć wrażliwa i większość korektorów jakie do tej pory stosowałam dawały odczucie pieczenia w okolicach oczu. Ten jednak w żaden sposób nie podrażnił mojej skóry i chyba głównie to przekonało mnie do ponownego zakupu produktu. Kolejnym atutem recenzowanego korektora jest jego cena. Myślę, że nawet bez promocji jest adekwatna do wielkości i jakości produktu, a nawet lekko zaniżona. Produkt jest dostępny w dwóch odcieniach. Posiadam dość jasną cerę, dlatego też wybrałam odcień jaśniejszy - 01 NATURAL. Kiedy w drogerii otworzyłam tester zaczełam się obawiać, że mimo wszystko może być to odcień dla mnie zbyt... jasny. A jednak miło się zaskoczyłam, gdyż dopasował się idealnie :). Dlatego polecam go zarówno posiadaczkom mega bladej cery jak i normalnej - jasnej. Nie wiem o ile tonów druga wersja jest ciemniejsza, ale porównując w sklepie oba odcienie, drugi wydał się dosyć podobny. Generalnie produkt sprawdzał się i nadal sprawdza bardzo dobrze. Jak za tą cenę - jest super!




PODSUMOWANIE:



a) CENA: Podstawowa cena już sama w sobie nie jest wysoka, ale bardzo często (tak jak w moim przypadku) można dostać korektor w promocji.
b) OPAKOWANIE: Opakowanie jest standardowe, podobne do większości korektorów. Pędzelek jest wygodny w użyciu, zakończony miękką gąbeczką. Produkt łatwo się otwiera i zamyka.
c) WYDAJNOŚĆ: Pojemność korektora wynosi 6,5 g. Czy to dużo, czy to mało? W moim przypadku korektor pod oczy to podstawa makijażu, dlatego mi takie opakowanie wystarcza na ok. 2 miesięce. Pewnie gdybym używała go odrobinę mniej i rzadziej, okres żywotności tego produktu w mojej łazience byłby nieznacznie dłuższy :).
d) DOSTĘPNOŚĆ: Korektor jest dostępny w drogeriach takich jak: Hebe i Rossmann oraz w sklepach internetowych.



Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 5.

Generalnie jestem zadowolona z zakupu. Jak za te pieniądze to uważam, że naprawdę warto przetestować produkt na własnej skórze, bo wiadomo że każda cera jest inna i każdy powinien dobierać kosmetyki do swoich indywidualnych potrzeb. Myślę, że po skończeniu dwóch zapasowych opakowań zakupię następne :).





                                 INGRID, Ideal Skin Luminous Concealer
rozświetlający korektor w płynie






DANE OGÓLNE:
  1. Kategoria: korektor rozświetlający
  2. Marka: INGRID
  3. Pojemność: 7 ml
  4. Cena: ok. 13zł - ja kupiłam w promocji za 5zł
  5. Rodzaj: korektor w płynie
  6. Odcień09








Powyższy korektor dorwałam tego samego dnia co produkt firmy Bell, również na promocji za całe 5 zł. Nigdy przedtem nie miałam tego kosmetyku i przyznam, że nawet nie wiedziałam o jego istnieniu. Z firmy INGRID do tej pory stosowałam jedynie fluid z którego tak średnio byłam zadowolona, jednak cena korektoru oraz jego blady odcień skusiły mnie do zakupu. Produkt jest gęstszy od produktu firmy Bell, bardziej obciąża skórę pod oczami i na początku stosowania lekko ją podrażniał. Jak już wspomniałam, odcień jest naprawdę jasny co jest jak dla mnie plusem. Generalnie nie jest to zły produkt, bo doskonale zakrywa zaczerwienienia i drobne wypryski. Ja zrezygnowałam ze stosowania go bezpośrednio pod oczy, jednak dobrze sprawdził się jako baza pod cienie na górnych powiekach oraz przy zakrywaniu drobnych niedoskonałości na całej twarzy. 







PODSUMOWANIE:



a) CENA: Nie znam ceny podstawowej produktu. W internetowych drogeriach można znaleźć go w cenie ok 13zł. Jeżeli uda się dorwać go w promocji to naprawdę warto. Jako baza pod cienie sprawdza się świetnie :).
b) OPAKOWANIE: Opakowanie korektoru jest standardowe. Pędzelek zakończony jest miękką gąbeczką, którą łatwo zaaplikować produkt. 
c) WYDAJNOŚĆ: Produkt jest dosyć wydajny, chociaż jak już wyżej wspominałam korektory zużywam dość szybko. Ten posłużył mi przez ok 2,5 miesiąca.
d) DOSTĘPNOŚĆ: Drogeria Hebe, sklepy internetowe.


Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 4.
Główne plusy to: cena, gama bodajże 4 różnych odcieni (zwykle do wyboru są 2) w tym naprawdę jasny ten, który testowałam, minimalistyczne opakowanie z wygodnym pędzelkiem, dosyć dobre krycie. Jedyny minus: to, że akurat w moim przypadku nie nadał się pod oczy chociaż głównie takie powinien mieć zastosowanie. Jednak znalazłam inne rozwiązanie na zużycie tego produktu :).

Komentarze