EYEARTIST - ASTOR

ASTOR 


EYEARTIST


Cień do powiek COLORWAVES

720 Black Night






DANE OGÓLNE:

  1. Kategoriamakijaż oczu
  2. MarkaAstor
  3. Cena16,00zł tagomago.pl, 15,50 zł estyl.pl 
  4. Pojemność4 g
  5. Rodzajcień do powiek






Witam :)

Niestety za oknem pogoda już nie rozpieszcza, a wręcz przytłacza.. :( Ostatnio nie miałam weny do pisania, powrót do szkoły (klasa maturalna) był dość ciężki..ale już nadrabiam zaległości. Dziś chciałabym Wam przedstawić cień do powiek z firmy Astor, a raczej przestrzec Was przed jego zakupem!!!




Pewnie zastanawiacie się dlaczego, co zanim jest nie tak? No cóż...zero pigmentacji! Po firmie Astor spodziewała się czegoś więcej niż mega słabej jakości cień praktycznie z zerową pigmentacją. Kupiłam go z nadzieją na robienie smoky eyes i liczyłam na efekt "WOW". Jednak kompletnie się rozczarowałam tym produktem. Opakowanie EYEARTIST jak na pojedynczy cień jest standardowe, zawierające 4g produktu. Plastikowe, niczym niewyróżniające się. Niestety poza opakowaniem nie wiem o czym mogłabym pisać jeżeli chodzi o ten cień. Jak same widzicie na zamieszczonych zdjęciach posiada on znikomą pigmentację. Nie ma mowy o uzyskaniu ciekawego efektu na oku. Liczyłam, że będzie to bardzo ciemny cień, dobrze blendujący się, dzięki któremu osiągnę efekt drapieżnego, zadziornego, imprezowego smoky eyes. Niestety... Myślę, że jest on porównywalny jakościowo do cieni sprzedawanych w chińskich sklepach.


Jest to moja w pełni negatywna opinia o jakimkolwiek produkcie, który do tej pory recenzowałam. Nie wiem jak ten cień prezentuje się w innych odcieniach, niestety odcień 720 Black Night totalnie mnie zawiódł. Dlatego też nie oceniam negatywnie całej linii ceni EYEARTIST Eye Shadow ColorWaves, a jedynie wspomniany odcień 720.








PODSUMOWANIE
:

a) CENARecenzowany produkt niestety wg mnie nie warty żadnej ceny.
b) OPAKOWANIENieduże, poręczne. Wygodne w użyciu.
c) WYDAJNOŚĆCiężko mi to określić na podstawie produktu, którego próbowałam użyć raz, i który raczej był razem ostatnim.
d) DOSTĘPNOŚĆdrogerie stacjonarne, sklepy internetowe tagomago.pl, estyl.pl





Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 1.
Produkt nie zadowolił moich oczekiwań, a wręcz zawiódł je.

Komentarze