Woda perfumowana Premiere Luxe dla Niej

Woda perfumowana Premiere Luxe dla Niej




DANE OGÓLNE:
  1. Kategoria: Damska, kwiatowo-szyprowa
  2. Marka: Avon
  3. Pojemność: 50 ml
  4. Cena: 100,00 zł (aktualnie w promocji 59,99 zł)
  5. Rodzaj: woda perfumowana
  6. Nuty zapachowe: magnolia, jaśmin, gardenia, czarna porzeczka, drzewo sandałowe
  7. Rekomendacja: codzienna, elegancka



Wodę prefumowaną PREMIERE LUXE po raz pierwszy kupiłam kilka lat temu. Wcześniej stosowała ją moja mama. Co skłaniło mnie do kupna akurat tej wody prefumowanej? Zdecydowanie dwa aspekty: niebanalny zapach i trwałość. I od trwałości może właśnie zacznę. Przyznam szczerze, że wystarczą dosłownie dwa psiknięcia, aby pachnieć niesamowicie intensywnie przez cały dzień. Na ubraniach (apaszka, szalik) utrzymje się kilka dni. Zdecydowanie to największa zaleta tego produktu. Dzięki niebywałej trwałości jest także bardzo wydajna, gdyż niepotrzeba kolejnych psiknięć w ciągu dnia.  Co do zapachu jest on zdecydowanie mocny, lekko słodki. Na pewno nie będzie on pasował każdemu. Ktoś kto lubi lekkie, świeże zapachy na pewno nie będzie zadowolony. Według mnie zapach jest przeznaczonych dla przebojowych, pewnych siebie kobiet. Perfumy według mnie nie nadają się na każdą porę roku. Są zbyt ciężkie na lato. Myślę, że wtedy zdecydowanie bardziej przyprawiały by o ból głowy niż cieszyły swą wonią. Zapach jak już wspomniałam nie nadaje się na lato, jednak w chłodniejszych miesiącach można go stosować jako substytut zdecydowanie droższych pefrum spod szyldu zananych marek. Niczym nie odstępuje on luksusowym perfumom. Zdecydowanie nie pachnie "tanio". Mimo, iż producent twierdzi, że mogą być to perfumy do użytku codziennego, ja jednak polecam je na wieczór. 






PODSUMOWANIE:

a) CENA: Wg mnie adekwatna do jakości produktu. Warto kupić je w promocji.

b) OPAKOWANIE: Poręczne, "luksusowe", po prostu bardzo ładne.

c) WYDAJNOŚĆ: Ogromny plus za wydajność tych perfum. Dwa psiknięcia dziennie przy 50ml  produktu wydaje mi się, że spokojnie wystarczy na 6-7 miesięcy.

d) DOSTĘPNOŚĆ: Katalog Avon, stoiska sygnowane przez Avon, sklepy internetowe.


Jeżeli miałabym dokonać oceny produktu w skali 1-5 to wyniosłaby 4.
Zdecydowanie nie jest to zapach dla każdego i na każdą porę roku. Mnie osobiście urzekła ta perfuma, dlatego jestem posiadaczką 3 butelki. 

Komentarze